Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Meuterei auf der Elsinore
Meuterei auf der Elsinore
Meuterei auf der Elsinore
Ebook312 pages4 hours

Meuterei auf der Elsinore

Rating: 0 out of 5 stars

()

Read preview

About this ebook

Der Gegensatz, der sich mir bot, als ich in die Kajüte trat, war überwältigend. An Stelle der kalten harten Decksplanken fühlten meine Füße jetzt einen weichen Teppich, in dem sie versanken. Statt in dem elenden engen Raum mit vier Wänden aus bloßem Eisen, wo ich den Verrückten verlassen hatte, sah ich mich jetzt in einem großen, schönen Salon."
LanguageDeutsch
PublisherSharp Ink
Release dateMar 7, 2018
ISBN9788028247775
Meuterei auf der Elsinore
Author

Jack London

Jack London was born in San Francisco in 1876, and was a prolific and successful writer until his death in 1916. During his lifetime he wrote novels, short stories and essays, and is best known for ‘The Call of the Wild’ and ‘White Fang’.

Related to Meuterei auf der Elsinore

Related ebooks

Action & Adventure Fiction For You