Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Fables, Band 10 - Väter und Söhne
Fables, Band 10 - Väter und Söhne
Fables, Band 10 - Väter und Söhne
Ebook201 pages1 hour

Fables, Band 10 - Väter und Söhne

Rating: 4 out of 5 stars

4/5

()

Read preview

About this ebook

KRIEGSGELÜSTE UND GENERATIONENKONFLIKTE Nachdem nun bekannt ist, wie der Feind im Heimatland aussieht – und vor allem, dass es sich um einen der Ihren handelt: den Holzschnitzer Geppetto –, ist sein Sohn Pinocchio hin und her gerissen zwischen der Liebe zu seinem Vater und der Loyalität zu seinen Freunden in Fabletown. Für wen wird er sich entscheiden? Außerdem begleiten wir Bigby Wolf und seine Familie auf der Suche nach seinem Vater, dem Nordwind, um sich mit ihm zu versöhnen – und Hänsel, der Hexenjäger, wird als Botschafter nach New York entsandt. Auch im neuen Fables-Band gelingt es Bill Willingham und Mark Buckingham, den Leser zu fesseln und zu verzaubern. FABLES – ausgezeichnet in SAN DIEGO 2009 mit dem EISNER AWARD als "Beste Comic-Serie"!
LanguageDeutsch
Release dateJan 28, 2020
ISBN9783957836304
Fables, Band 10 - Väter und Söhne
Author

Bill Willingham

Bill Willingham is the critically-acclaimed, award-winning creator of several iconic comic book series, including the bestselling Fables franchise. In 2003, its first year of publication, Fables won the prestigious Eisner award for Best New Series, and has gone on to win fourteen Eisners to date. Bill lives in the wild and frosty woods of Minnesota.

Read more from Bill Willingham

Related to Fables, Band 10 - Väter und Söhne

Titles in the series (30)

View More

Related ebooks