Discover millions of ebooks, audiobooks, and so much more with a free trial

Only $11.99/month after trial. Cancel anytime.

Poesie der Hölle
Poesie der Hölle
Poesie der Hölle
Ebook363 pages4 hours

Poesie der Hölle

Rating: 0 out of 5 stars

()

Read preview

About this ebook

Eddie hat ein Problem, denn die Diagnose lautet auf Gehirntumor. Harte Psychopharmaka und Chemotherapeutika haben seinen Körper ausgemergelt und lassen ihn peridisch in schwere Trancezustande fallen. Als seine Schwester Denise brutal ermordet wird, und Eddie durch Zufall auf eine Spur stößt, die den Mord mit der New Yorker S/M Szene in Verbindung bringt, taucht er noch einmal aus der Agonie seiner todbringenden Krankheit auf und macht sich in den Straßen und Nachtclubs von New York auf die Such nach dem Mörder. Doch je näher er dem Geheimnis, das den Tod seiner Schwester zu umgeben scheint, kommt, desto heimtückischer wütet der Tumor in seinem Hirn, bis Wahn und Wirklichkeit zu einer apokalyptischen Vision verschmelzen.
LanguageDeutsch
PublisherPulp Master
Release dateDec 19, 2014
ISBN9783927734579
Poesie der Hölle
Author

Buddy Giovinazzo

Buddy Giovinazzo is the author of Potsdamer Platz, Poetry and Purgatory and Life Is Hot in Cracktown and is the director of the film, No Way Home, starring Deborah Unger and Tim Roth. He is currently preparing to shoot an adaptation of Life Is Hot in Cracktown, in Los Angeles as an American/German co-production. He lives in Berlin. Potsdamer Platz has been optioned for filming by director Tony Scott's production company.

Related to Poesie der Hölle

Titles in the series (43)

View More

Related ebooks